Atslēgties
Jūs esat atslēdzies.
Turpināt
Pateicamies par Jūsu reģistrāciju!
Pārbaudiet savu e-pastu, pēc īsa brīža Jūs saņemsiet savu unikālo kupona kodu!
PATEICAMIES PAR JŪSU IZRĀDĪTO INTERESI MŪSU JAUNUMU SAŅEMŠANĀ

Lūdzu, uzspied uz saites, kuru mēs Tev nosūtījām uz e-pastu. Paldies!

Lai saņemtu savu kupona kodu, lūdzu uzklikšķiniet uz saites apstiprinājuma vēstulē, kas nosūtīta uz Jūsu e-pastu.

Aizvērt
SNIEDZ SAVU ATSAUKSMI

Sveiki un laipni lūdzam, 

Kā varam jums palīdzēt šodien? Ja nevarat atrast atbildi mūsu BUJ vai informācijas lapā, jūs vienmēr varat sazināties ar mums, izmantojot vienu no opcijām, kuras atradīsiet šajā lapā.

 

Atbilde uz visiem jūsu jautājumiem! 
 

           

Kur es varu atrast informāciju, kas nav saistīta ar pasūtījumu?

             
             

Ja vēlaties vairāk informācijas par mūsu norēķinu metodēm, piegādi vai preces atgriešanas noteikumiem, jūs varat noklikšķināt uz saitēm lapas apakšā. Tur jūs atradīsiet arī mūsu noteikumus un nosacījumus, kā arī privātuma un sīkdatņu paziņojumu.

             
             

Kāpēc dažreiz pakas piegādā vairākos sūtījumos?

             
             

Pasūtot vairākus produktus vai vienu produktu, kas ievietots vairākās pakās, iespējams, ka pakas netiek piegādātas vienā dienā. Diemžēl tas ir atkarīgs no pārvadātāja, un mēs to nevaram ietekmēt. Izmantojot e-pastā saņemto sūtījuma izsekošanas saiti, jūs varat apskatīt katras pakas statusu.

             
             

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

             
              

Jūs varat apskatīt katras pakas statusu, izmantojot sūtījuma izsekošanas saiti, kuru saņēmāt e-pastā. 

               
           

Kā es varu atgriezt savu pasūtījumu?

             
             

Kad būsim saņēmuši jūsu pieprasījumu par produkta atgriešanu, mēs jums nosūtīsim preču atgriešanas procedūru. Mēs iesakām nesūtīt produktu atpakaļ pašiem, jo mūsu preču savākšanas pakalpojumi ir bezmaksas. Plašākai informācijai jūs varat apskatīt mūsu preču atgriešanas noteikumus.

             
           

Kāpēc manus e-pastus dažreiz atbild angliski?

             
             

Mēs vēlamies palīdzēt saviem klientiem iespējami ātrāk un padarīt jūsu ikdienas dzīvi izdevīgāku. Tāpēc mēs piedāvājam savus pakalpojumus arī angliski. Mēs saprotam, ka angļu valodas izmantošana nav optimāla visiem, tāpēc mūsu informācija ir rakstīta vienkāršā valodā, kuru var vienkārši apstrādāt ar tiešsaistes tulkošanas programmatūrām.

             


  

 

Kā sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru

             


E-pasts 

Jūsu jautājums nav steidzams? Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu: webservice@vidaxl.lv! Mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu jautājumu, cik ātri iespējams.

 



             

 

PIETEIKTIES JAUNUMIEM
checkmark

Ekskluzīvi piedāvājumi mūsu biedriem

checkmark

Izpārdošanas preces

checkmark

Jaunumi un tendences

checkmark

Saņem 5€ atlaidi**

vidaXL ciena jūsu privātumu
*Reģistrācijas atcelšana ir iespējama jebkurā brīdī
**tērējot €100 vidaXL produktos