Mums ir atšķirīgi noteikumi un nosacījumi patērētājiem un biznesa klientiem. Tālāk apskatiet atbilstošos noteikumus un nosacījumus, kas attiecas uz jums:

Noteikumi un nosacījumi patērētājiem

Atjaunots: 2020-06-01

Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz tiem kas izmanto www.vidaXL.lv mājaslapu, kuru pārvalda vidaXL Europe B.V. (“mēs”, “mūsu”, vai “mums” kā kontekstā nepieciešams).

Jūs piekrītat, ka šie noteikumi un nosacījumi ( turpmāk “Noteikumi”) attiecas  uz mūsu mājas lapas lietošanu un darbībām, kas saistītas ar šo mājas lapu. Lūdzu, uzmanīgi un rūpīgi izlasiet Noteikumus un izdrukājiet kopiju lietošanai vēlāk. Ja Jūs mūsu mājas lapu izmantojat, apskatāt, reģistrējaties, vai veicat jebkādu citu darījumu, tiek uzskatīts, ka Jūs piekrītat , ka esat izlasījis un apstiprinājis šos Noteikumus. Ja jūs nepiekrītat Noteikumiem, Jums nevajadzētu izmantot mūsu mājas lapu.

Veicot pasūtījumu internet veikalā, Jums būs jānorāda savi personas dati ieskaitot ( bez izņēmumiem) Jūsu pilno vārdu, adresi, pasta kodu, pašreizējo apmešanās vietu un e-pasta adresi. Jūsu personas dati tiks izmantoti atbilstoši Konfidencialitātes Nosacījumiem. Piekrītot šiem Noteikumiem, Jūs arī piekrītat, ka esat izlasījis/usi , sapratis/usi aun akceptējis/usi mūsu Konfidencialitātes Nosacījumiem.

Saturs:

  1. Punkts – Pakalpojumu pieejamībā
  2. Punkts – Informācija par mums
  3. Punkts – Izmaiņas mūsu mājas lapā
  4. Punkts – Preču pasūtīšana
  5. Punkts – Jūsu pasūtījuma apstiprināšana
  6. Punkts – Maksājumi
  7. Punkts – Drošība 
  8. Punkts – Preču piegāde 
  9. Punkts – Informācijas satura precizitāte
  10. Punkts – Preces atgriešana, atcelšana un apmaiņa 
  11. Punkts – Kompensācija
  12. Punkts – Garantija
  13. Punkts – Sūdzību vadības procedūra
  14. Punkts – Īpašumtiesības
  15. Punkts – Piemērojamā atbildība
  16. Punkts – Citi nozīmīgi nosacījumi
  17. Punkts – Kontakti

1. Punkts – Pakalpojumu pieejamība

Veicot pasūtījumu mūsu tīmekļa vietnē, Jūs galvojat, ka esat spējīgs slēgt juridiski saistošus līgumus un ka esat vismaz 18 gadus vecs.

2. Punkts – Informācija par mums

Pārvaldītājs : vidaXL Europe B.V.

Izplatītāja nosaukums: vidaXL.lv

Ofisa adrese:

Mary Kingsleystraat 1 

5928 SK Venlo,

Nīderlande

E-pasta adrese: webservice@vidaxl.lv

Reģistrācijas Nr: 09188362

VAT Nr: NL820055220B01

3. Punkts – Izmaiņas mūsu mājas lapā

Mēs paturam tiesības laiku pa laikam veikt izmaiņas mūsu mājas lapā. Izmaiņas stāsies spēkā, kad par tām tiks paziņots mūsu mājas lapā, kā arī no tā paša datuma izmaiņas tiks pievienotas visiem produktu iegādes līgumiem. Jums kā mājas lapas apmeklētājam nesat atbildību, vienmēr apmeklējot Izsoles Mājas lapu, izlasīt noteikumus un nosacījumus.

Noteikumu neievērošana var būt pieļaujama tikai tādos gadījumos, ja Jums ir mūsu kompānijas pilnvarota pārstāvja rakstiska atļauja. Šajā gadījumā atļauja neattiecas uz pārējiem Noteikumiem.

4. Punkts – Preču pasūtīšana

Sīkāku informāciju par preču pasūtīšanu mūsu mājas lapā, lūdzu skatiet Kā Pasūtīt. Visi pasūtījumi, kas veikti vidaxl.lv pakļauti mūsu noteikumiem un nosacījumiem, ko esat akceptējis/usi (Lūdzu skatīt nodaļu 1.2).

Pasūtīšanas procesa laikā, Jums liks atzīmēt lodziņā, apstiprinot, ka esat izlasījis/usi, sapratis/usi un akceptējis/usi Noteikumu saturu un to piemērošanu. Pasūtīšanas process netiks turpināts, kamēr Jūs neakceptēsiet Noteikumus.

Noslēdzot līgumu par pasūtījumu stāsies spēka Noteikumi, kas attieksies uz Jūsu pasūtījumu, izņemot gadījumu, ja Jūs esat piekritis citiem noteikumiem.

Veicot pirkumus mūsu mājas lapā , jums ir jāreģistrējas  mūsu mājas lapā sniedzot reģistrācijas vārdu un paroli (“reģistrācijas informāciju”). Informācijai ko sniedzat šajā mājas lapā vienmēr ir jābūt patiesai un aizpildītai bez kļūdām. Jūs esat atbildīgs/ga par Jūsu reģistrācijas informācijas konfidencialitāti. Mēs nenesam atbildību par bojājumiem vai zaudējumiem, kas radušies Jūsu nodrošinātās drošības dēļ. Ja Jums ir radušās bažas par savu reģistrācijas informāciju vai aizdomas par Jūsu reģistrācijas informācijas ļaunprātīgu izmantošanu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu webservice@vidaxl.lv.

5. Punkts – Jūsu pasūtījuma apstiprināšana

Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet e-pastu no mums kā apliecinājumu, ka mēs esam saņēmuši Jūsu pasūtījuma pieprasījumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas nenozīmē ka esam akceptējuši Jūsu pasūtījumu. Jūsu pasūtījums tiek uzskatīts par piedāvājumu iegādāties produktu. Visi pasūtījumi ir apstiprināšanas procesā, un mēs apstiprināsim pasūtījuma akceptēšanu, nosūtot Jums e-pastu, kas apliecinās, ka produkts Jums ir izsūtīts (“Izsūtīšanas Apstiprinājums”). Līgums (”Līgums”) starp mums tiks noslēgts tikai no Jūsu produkta izsūtīšanas brīža. Pastāv iespēja, ka Pirms tam mēs Jūs varam informēt, ka pasūtījums nav akceptēts, vai Jūs varat atcelt savu pasūtījumu.

Visi produkti kurus pasūtat mūsu mājas lapā būs mūsu īpašums, līdz brīdim kad no Jums saņemsim pilnu maksājumu par pasūtīto produktu.

6. Punkts – Maksājumi

Maksājumi var tikt veikti tādā veidā, kā tas ir norādīts nodaļā Maksājumu Iespējas.

Mēs apstrādāsim maksājuma rīkojumu reizē ar Jūsu pasūtījuma pieprasījuma saņemšanu. Pēc maksājuma kartes vai Paypal konta informācijas un uzkrājuma stāvokļa pārbaudes, prece tiks sagatavota izsūtīšanai.

Lai pārliecinātos, ka Jūsu kredīt vai debet karte, vai Paypal konts netiek izmantots bez jūsu atļaujas, mēs salīdzināsim mūsu un trešās puses datubāzē norādīto informāciju ko esat norādījis/usi preces pasūtīšanas brīdī (vārdu, uzvārdu, adresi un citu personīgo informāciju ko būsiet norādījis/usi). Piekrītot šiem Noteikumiem Jūs arī piekrītat arī šai datu pārbaudei. Šī informācija tiks izmatota tikai lai pārbaudītu Jūsu identitāti. Mēs neveiksim Jūsu kredīt vēstures pārbaudi un tas neietekmēs Jūsu kredītreitingu. Jūsu sniegtā informācija tiks izmantota saskaņā ar konfidencialitātes nosacījumiem un 1998. gada Datu aizsardzības likumu.

Jūsu maksājumu pārvalda trešā persona, kas ir tirdzniecības pakalpojumu sniedzējs, kas ir apstiprināts kā atbilstošs norēķinu karšu industrijas datu drošības standartiem (PCI DSS 2. versija ).

7. Punkts – Drošība

Sasniedzot Jūsu pasūtījuma maksājuma posmu, automātiski tiks aktivizēts drošības režīms. Šo režīmu var atpazīt, kā piekaramo slēdzeni, kuru varat ieraudzīt labajā stūrī pārlūkprogrammas apakšā. Drošības režīms nodrošina, ka visa Jūsu informācija tiek šifrēta, lai paaugstinātu datu drošību.

Lai apstrādātu Jūsu maksājumu ar debet vai kredītkarti, Jums tiks lūgts norādīt kartes informāciju. Ikreiz veicot maksājumu mums mēs Jums lūgsim to norādīt. Kā norādīts šajos noteikumos, mēs nesazināsimies ar Jums caur e-pastu lai iegūtu maksājumu kartes informāciju, vai drošības informāciju. Ja Jūs saņemat e-pastu, kurā vaicāts pēc šādas informācijas, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.

Mēs veicam visu nepieciešamo, lai šo mājas lapu saglabātu brīvu no vīrusiem vai cita kaitīga satura, kas var izraisīt kaitējumu Jūsu datoram, tomēr mēs nesniedzam nekādas garantijas šajā sakarā. Jūs nesat atbildību par to, lai Jūsu dators tiktu nodrošināts ar nepieciešamo aprīkojumu (ieskaitot nelimitētu antivīrusu programmu, ka sveic atjauninājumus), lai varētu droši apmeklēt mājas lapas internetā. Ja to nepieprasa piemērojamie tiesību akti, mēs nenesam atbildību par vīrusu vai cita kaitīga satura Jums radītajiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas noticis mūsu mājas lapas lietošanas rezultātā.

8. Punkts – Preču piegāde

Piegādes izmaksas un termiņš atšķiras no piegādes adreses un produkta veida kuru vēlaties saņemt. Sīkākai informācijai, lūdzu skatiet mūsu piegādes informāciju.

Mēs darām visu nepieciešamo, lai piegādātu preci noteiktajā laikā. Tomēr laiku pa laikam neparedzētu faktoru gadījumā, piegādes aizkavēšanās ir nenovēršama. Mēs nenesam atbildību par piegādes aizkavēšanos aprēķināto termiņu ietvaros, ja to pilnībā vai daļēji ir izraisījuši apstākļi, kurus mēs nevaram ietekmēt.

Ja Jūsu norādītajā piegādes vai dzīvesvietā, preces piegādes brīdī neviens nav pieejams pieņemt pasūtījumu, jums tiks atstāts paziņojums. Šajā paziņojumā tiks norādīta Jūsu pasūtījuma atrašanās vieta, kas var būt arī Jūsu kaimiņu dzīves vieta. Citā gadījumā Jūsu pasūtījums var tikt nogādāts atpakaļ piegādātāju noliktavā, un tādā gadījumā paziņojumā tiks norādīts, kā Jūs varat saņemt Jūsu pasūtījumu.

Mēs nesam atbildību preces bojājuma vai nozaudēšanas gadījumā, līdz datumam, kad prece ( par ko ir samaksāts pilnā apmērā ) Jums tiek piegādāta, vai līdz datumam, kad tiek veikts pirmais piegādes mēģinājums.

Piegādes kompensācija var tikt pielāgota tikai saskaņā ar Jūsu likumīgajām tiesībām, kas iekļautas  Patērētāju Tiesību Distances Pārdošanas Likumā 200 (Consumer Protection Distance Selling Regulations 200) vai citiem tiesību aktiem.

9. Punkts – Informācijas satura precizitāte

Izņemot zemāk norādīto, cena ko Jūs maksājat ir cena, kas bija precei brīdī kad saņēmām Jūsu pasūtījumu, izņemot sistēmas kļūdas gadījumus.

Lai gan mēs cenšamies nodrošināt to ka cenas mūsu mājas lapā ir precīzi norādītas, kļūdas sistēmā dažreiz ir neizbēgamas. Ja mēs atklāsim kļūdu kāda no cenām, mēs ar Jums sazināsimies cik drīz vien iespējams, lai Jums piedāvātu iespēju atkārtoti veikt pasūtījumu pa īsto ceno, vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja mēs nevarēsim ar Jums sazināties, pasūtījums automātiski tiks atcelts. Ja Jūs izvēlēsieties atcelt pasūtījumu, bet būsiet jau norēķinājies par preci, mēs Jums atgriezīsim samaksāto summu pilnā apmērā.

Visas preču cenas ir norādītas EUR, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā, bet tas ir norādīts preces piegādes informācijā.

Visi izmēri, mērījumi un gabarīti ir aptuveni. Mēs cenšamies pēc iespējas precīzāk tos norādīt , tomēr mēs nevaram garantēt, ka tie būs absolūti pareizi.

Izmantojot visas mūsu iespējas, mēs cenšamies attēlot produktu attēlos pēc iespējas precīzāk to faktiskajam izskatam.

10. Punkts – Preces atgriešana, atcelšana un apmaiņa

Lai saņemtu sīkāku informāciju par preču atgriešanu, lūdzu skatiet mūsu Preču Atgriešanas noteikumus.

Saskaņā ar Patērētāju Tiesību Distances Pārdošanas Likumu, Jums ir tiesības atcelt Jūsu pasūtījumu 30 dienu laikā, sākot ar dienu kad Produkts ir saņemts. Šādā gadījumā Jūs saņemsiet pilnu summu, kas samaksāta par konkrēto Produktu, kas tiks veikta saskaņā ar, zemāk norādīto Kompensācijas sadaļā,  citā gadījumā saskaņā ar likumā norādītajām tiesībām, kas attiecas uz Jums.

Ja vēlaties atcelt savu pasūtījumu, Jums ir jāinformē mūs, nosūtot mums e-pastu. Pēc tā saņemšanas mēs noorganizēsim preces savākšanu par BRĪVU( sīkākai informācijai, lūdzu, skatiet mūsu Preču Atgriešanas noteikumus). Atgriežamajai precei ir jābūt sākotnējā stāvoklī kādā Jūs viņu saņēmāt un iesaiņotai orģinālajā iepakojumā. Jums ir juridisks pienākums pienācīgi uzglabāt produktu, kamēr tas ir Jūsu rīcībā. Ja Jūs nepildīsiet savu pienākumu mēs esam tiesīgi celt prasību pret Jūsu kompensāciju.

Šie noteikumi neietekmē citas Jūsu kā patērētāja likumīgās tiesības, un šeit nav paredzēts pilnīgs Jūsu likumīgo tiesību izklāsts. Sīkākai informācijai par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, lūdzu sazinieties ar  Jūsu pašvaldību, Tirdzniecības Standartu ministriju, vai Patērētāju Tiesību Aizsardzības centru.

Retos gadījumos, ir iespējams, ka produkta specifikācija mainās. Tādā gadījumā, mēs ar Jums sazināsimies pēc iespējas īsā laikā, kad mēs varēsim piedāvāt Jums alternatīvu produktu, kas līdzīgs attiecīgajam produktam. Ja Jūs esat neapmierināts ar šo produkta alternatīvu, aizvietotāju, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru. Tādā gadījumā mēs noorganizēsim preces savākšanu un naudas atmaksu, kā to nosaka mūsu atgriešanas  noteikumi, zemāk norādītajos Preču Atgriešanas nosacījumos.

Ja Jūs uzskatāt, ka esat saņēmis/usi preci ar defektu, bojājumu, vai nepareizu preci, Jums mūs ir jāinformē pēc iespējas īsākā laikā. Lūdzam, neatgriezt preci uzreiz. Tā vietā mēs ar Jums sazināsimies, lai apspriestu piemērotāko risinājumu un iespēju piedāvāt Jums (bez ierobežojumiem) preces labošanu, vai rezerves detaļas, jaunu preci vai pilnu kompensāciju. Ja mēs piedāvājam Jums kompensāciju, mēs atmaksāsim naudu  pilnas preces cenas apmērā, par saņemto bojāto, ar defektu vai nepareizo preci. Kā arī mēs atmaksāsim jebkuras sūtīšanas izmaksas un jebkuras citas pamatotās izmaksas, kas Jums var rasties, lai atgrieztu preci mums.

11. Punkts – Kompensācija

Ja Jūs atceļat sūtījumu saskaņā ar augstāk norādīto Atcelšanas sadaļu, mēs atgriezīsim Jums naudu, kuru Jūs esat samaksājis/usi par produktu, pēc šī konkrētā produkta saņemšanas.  Kompensācija tiks atmaksāta jūsu kartes vai Paypal kontā, atkarībā, kuru Jūs izmantojāt, lai norēķinātos par pasūtījumu, un kā augstāk jau ir norādīts, saskaņā ar bojātu preču atgriešanas noteikumiem mēs noorganizēsim preces savākšanu.

12. Punkts – Juridiskā preču atbilstības garantija

Mēs garantējam, ka ikviens produkts, kas ir iegādāts caur mūsu mājas lapu ir saskaņā ar attiecīgo pārdošanas līgumu vismaz divus gadus no preces piegādes un ir saskaņā ar ES regulām. Ņemiet vērā, ka valsts vietējie likumi var nodrošināt papildus tiesības, noteikumus. Pārdošanas līguma atbilstība nozīmē, ka produkts atbilst mājas lapā norādītajam aprakstam, ir piemērots attiecīgajiem izmantošanas nolūkiem, parāda produkta sagaidāmo kvalitāti un veiktspēju. Šī juridiskā garantija arī attiecas uz bojājumiem, kas var rasties transportēšanas laikā. Produkta neatbilstības gadījumā, Jums ir tiesības uz bezmaksas preces salabošanu vai nomaiņu, ja tas nav iespējams, tad tiks piemērots cenas samazinājums vai kompensācija. Ja iegādātā prece ir bojāta, lūdzu, nekavējoties sazināties ar mūsu klientu servisu. Balstoties uz valsts tiesību aktiem un noteikumiem, šī tiesiskā garantija neietekmē un netraucē citām Jūsu tiesībām.

Jūsu juridiskās garantijas tiesības zaudē spēku, ja kāda puse, kas nav ražotājs vai vidaXL autorizēts remonta pakalpojuma sniedzējs pārveido produktu.

13. Punkts – Īpašumtiesības

Uzņēmējam ir izstrādāta sūdzību vadības procedūra, par ko klienti ir pietiekami informēti, un tā tiek ievērota, apstrādājot saņemtās sūdzības. 

Sūdzības par līguma izpildi jāapraksta skaidri un pilnīgi pienācīgā laika periodā pēc nepilnību konstatēšanas. 

Atbildi par sūdzību uzņēmējs sniegs 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas. Ja sūdzības izskatīšana aizņems ilgāku laiku, uzņēmējs atbildēs 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas, kurā klients tiek informēts par paredzamo detalizētas atbildes sniegšanas laiku. 

Klientam jāļauj uzņēmējam atrisināt sūdzību savstarpēju sarunu veidā vismaz 4 nedēļu laikā. Pēc šī perioda sūdzību var risināt strīda izšķiršanas veidā. 

Neesat apmierināts ar veidu, kā tika risināta jūsu sūdzība? Jūs varat iesniegt savu sūdzību Strīdu izšķiršanas komitejai, izmantojot Eiropas ODR platformu (http://ec.europa.eu/consumers/odr).

14. Punkts – Īpašumtiesības

Piekrītot mūsu Noteikumiem Jūs atzīstat un piekrītat, ka visi materiāli un informācija kuru Jums esam snieguši ir mūsu intelektuālais īpašums, kas aizsargāts ar autortiesībām, un ir paredzēts tikai Jūsu personīgajai izmantošanai, un paliek mūsu īpašumā vienmēr.

Jūs varat augšupielādēt vai kopēt mūsu materiālus un mājas lapas saturu, tikai kā palīglīdzekli mūsu mājas lapas lietošanai, personīgos lietošanas nolūkos. Mūsu mājas lapā atrodamo materiālu lietošana citos nolūkos un to satura kopēšana, atražošana, publicēšana, izplatīšanā un izrādīšana ir pretlikumīga un aizliegta ar likumu. 

Mūsu mājaslapas saturs un tajā atrodamie materiāli ir pieejami tikai Jūsu personīgajai lietošana, un Jūs nedrīkstat veikt kopijas un izmantot šo informāciju, izņemot gadījumus , kad Jums ir sniegta mūsu vai mūsu kompānijas pilnvarota pārstāvja rakstiska atļauja.

15. Punkts – Piemērojamā atbildība

Saskaņā ar turpmāk šajā nodaļā minēto Atbildību, ja mēs nerīkosimies saskaņā ar šiem Noteikumiem, mūsu atbildība pret Jums nekādā gadījumā nepārsniedz iegādāto produktu cenu.

Saskaņā ar turpmāk šajā nodaļā minēto Atbildību, mēs nebūsim atbildīgi par Jums izraisīto kaitējumu, mūsu kompānijas neveiksmīgas darbības rezultātā saskaņā ar šiem Noteikumiem, attiecībā uz šīm kategorijām:

ienākumu vai peļņas zaudējumi; zaudējumi uzņēmējdarbībā; peļņas zaudējumi; paredzēto ienākumu zaudējumi; informācijas zaudējum; nemateriālo vērtību vai prestiža zaudējumi; menedžmenta vai darba laika izniekošana, jebkāda netieša vai tieša veida nemateriālo vērtību vai prestiža zaudējumi.

Nekas šajā līgumā neizslēdz vai neierobežo mūsu atbildību par nāvi vai jebkādām traumām ko izraisījusi mūsu nolaidība; krāpniecība vai  krāpnieciska maldināšana; jebkādiem saistību pārkāpumiem kas izriet no 1978. gada

Patēriņa Preču Tiesību Akta 12. Panta; produktu defekts, kas noteikts 1987. gada Patērētāju Aizsardzības Likumā; vai citu aspektu dēļ, kur atbildības neuzņemšanās, vai mēģinājumi neuzņemties atbildību var būt nelikumīgi.

Pat ja mēs pielietojam visas iespējamās pūles, lai mūsu mājaslapa atbilst visiem drošības standartiem, mēs nevaram tikt uzskatīti par atbildīgiem par neautorizētu pieeju informācijai, kuru Jūs mums sniedzat mūsu mājas lapā.

Ja kompetenta iestāde atzīst, kādu no šiem Noteikumiem, vai kādu no jebkuriem Līguma noteikumiem, par spēkā neesošu, nelikumīgu vai jebkādā mērā nepiemērojamu, šādi noteikumi vai nosacījumi tiks atdalīti no pārējiem noteikumiem un nosacījumiem, kas paliks spēkā esoši likuma noteiktajās robežās.

16. Punkts – Citi nozīmīgi nosacījumi

Visi līgumi tiek noslēgti Angļu valodā. Visi jautājumi , kas var rasties turpmāk, tiks regulēti ar Lielbritānijas likumdošanu un pakļauti Lielbritānijas tiesas jurisdikcijai.

Šie Noteikumi ir pilnīga vienošanās starp mums un aizstāj visas iepriekšējās diskusijas, saziņu un sarunas starp mums, kuru saturs saistīts ar noteikumiem.

Abas puses piekrīt, ka neviens no mums nepieprasīs kompensāciju par  garantijām un reprezentācijām (izraisīti tīša vai netīša nolūka vadīti), kas nav atrunāts šajos Noteikumos. Abas puses apņemas, ka vienīgā atbildība tiek nesta par šajos Noteikumos atrunātajā reprezentācijām un garantijām, un to neievērošana tiek uzskatīta par līguma laušanu.

Nevienai citai personai, kā tikai šī līguma otrajai personai ir pienākums izpildīt visus vienošanās noteikumus.

17. Punkts – Kontakti

Ja jums ir radušies jautājumi saistībā ar šiem mājas lapas Noteikumiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.  

 

Noteikumi un nosacījumi biznesa klientiem

Pēdējoreiz atjaunināts: 2020-06-01

Saturs:

1. punkts - Skaidrojumi

2. punkts - Uzņēmēja identitāte

3. punkts - Piemērojamība

4. punkts - Piedāvājums

5. punkts - Līgums

6. punkts - Cenas

7. punkts - Līguma izpilde un papildu garantija

8. punkts - Piegāde un izpilde

9. punkts - Paplašināti darījumi: ilgums, izbeigšana un pagarināšana

10. punkts - Maksājums

11. punkts - Īpašumtiesību saglabāšana

12. punkts - Atbildība

13. punkts - Sūdzību procedūra

14. punkts - Strīdi

1. punkts - Skaidrojumi

Visos šajos Noteikumos un nosacījumos tiks izmantoti šādi termini un definīcijas:

1. Diena: kalendārā diena;

2. Digitālais saturs: dati, kas tiek ražoti vai piegādāti digitālā formā;

3. Ilgtermiņa līgums: līgums, kas paredz regulāru priekšmetu, pakalpojumu un / vai digitālā satura piegādi noteiktā laika posmā;

4. Izturīgs informācijas nesējs: jebkurš rīks, tostarp e-pasts, kas ļauj klientam vai uzņēmējam saglabāt personīgi adresētu informāciju tādā veidā, lai nākotnē varētu konsultēties vai izmantot laika posmā, kas ir pielāgots mērķim, kuram informācija ir paredzēta, un ļauj nemainīt saglabātās informācijas reproducēšanu;

5. Klients: fiziska vai juridiska persona, kas darbojas kā profesionālis un / vai uzņēmums;

6. Uzņēmējs: fiziska vai juridiska persona, kas klientiem piedāvā produktus, (piekļuvi) digitālajam saturam un / vai pakalpojumus no attāluma;

7. Distances līgums: līgums, kas tiek noslēgts starp uzņēmēju un klientu organizētas sistēmas ietvaros, attālināti pārdodot preces, digitālo saturu un / vai pakalpojumus, ar kuru līdz līguma noslēgšanai tiek ekskluzīvi vai daļēji izmantots viens vai vairāk saziņas paņēmienu no attāluma;

8. Rakstisks: šajos noteikumos un nosacījumos “rakstisks” ietver saziņu pa e-pastu un faksu, ja sūtītāja identitāte un e-pasta ziņojuma integritāte ir pietiekami droša;

9. Tehnika saziņai no attāluma: resurss, ko var izmantot līguma slēgšanai, klientam un uzņēmējam vienlaikus nesanākot kopā vienā telpā;

10. Vietne: uzņēmēja interneta veikals, kurā tiek piedāvātas preces un pakalpojumi, kurus klienti var iegādāties;

11. Platforma : ārējā vide, kurā uzņēmēji var piedāvāt preces un pakalpojumus, kurus var iegādāties klienti.

2. punkts - Uzņēmēja identitāte

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību vidaXL Europe B.V., kas atrodas Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Nīderlande. Darbojas Nīderlandē ar PVN numuru: NL820055220B01, tirdzniecība ar Tirdzniecības kameras numuru 09188362.

3. punkts - Piemērojamība

1. Šie noteikumi un nosacījumi ir piemērojami visiem uzņēmēja piedāvājumiem un visiem distances līgumiem starp uzņēmēju un klientu.

2. Ja klients savā uzdevumā iekļauj noteikumus vai nosacījumus, kas atšķiras no vispārējiem noteikumiem un nosacījumiem vai neparādās tajos, tad noteikumi vai nosacījumi uzņēmējam būs piemērojami tikai tad, ja tie tiks pieņemti rakstveidā.

3. Šo noteikumu un nosacījumu teksts klientam būs pieejams pirms distances līguma noslēgšanas. Ja tas nav iespējams, uzņēmējs pirms distances līguma noslēgšanas paziņos veidu, kā uzņēmējs var iepazīties ar noteikumiem un nosacījumiem, un ka tos pēc klienta pieprasījuma var nosūtīt pēc iespējas ātrāk, bez maksas.

4. Ja distances līgums tiek noslēgts elektroniski, iespējams, ka pretēji iepriekšējam punktam un pirms distances līguma noslēgšanas šo noteikumu un nosacījumu tekstu var elektroniski padarīt pieejamu klientam tādā veidā, lai klients to var vienkārši uzglabāt pastāvīgā datu nesējā. Ja tas nav iespējams, pirms distances līguma noslēgšanas tiks norādīts, kur ar noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties elektroniski un ka tie pēc klienta pieprasījuma tiks nosūtīti elektroniski vai citā veidā bez maksas.

5. Ja un ciktāl viens no šiem vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem ir spēkā neesošs vai anulēts, attiecīgais noteikums ir jālasa tādā veidā, kā likumīgi atļauts noteikums, kas pēc satura ir vistuvākais pušu nodomiem, kā šķiet no spēkā neesoša vai anulēta noteikuma puses, bet pārējie noteikumi paliek spēkā pilnībā.

6. Ja papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem tiek piemēroti īpaši ārējās platformas nosacījumi, uz kuriem uzņēmējs piedāvā produktus un pakalpojumus, pretrunīgu apstākļu gadījumā klients vienmēr var atsaukties uz piemērojamo nosacījumu, kas ir visizdevīgākais viņam, bet tikai tad, ja nav jāatkāpjas no Noteikumiem un nosacījumiem.

4. punkts - Piedāvājums

1. Ja uz piedāvājumu attiecas ierobežots ilgums vai nosacījumi, tas tiks skaidri norādīts piedāvājumā.

2. Piedāvājumā tiks iekļauts pilns un detalizēts piedāvāto produktu, digitālā satura un / vai pakalpojumu apraksts.

3. Vietnes saturs, kā arī tās piedāvājums ir sastādīts ar īpašu rūpību. Tomēr uzņēmējs nevar garantēt, ka visa informācija vietnē vienmēr ir pareiza un pilnīga. Tāpēc visas cenas, piedāvājums un cita informācija vietnē un citos uzņēmēja materiālos ir pakļauta acīmredzamām programmēšanas un rakstīšanas kļūdām.

5. punkts - Līgums

1. Līgums stājas spēkā brīdī, kad klients pieņem piedāvājumu un atbilst attiecīgajiem nosacījumiem.

2. Ja klients ir pieņēmis piedāvājumu elektroniski, uzņēmējs nekavējoties elektroniski apstiprina piedāvājuma pieņemšanas saņemšanu. Ja uzņēmējs nav apstiprinājis piedāvājuma pieņemšanas saņemšanu, klients var lauzt līgumu.

3. Pēc tam, kad klients ir pieņēmis piedāvājumu, uzņēmējs patur tiesības atcelt piedāvājumu 3 darba dienu laikā pēc pieņemšanas. Uzņēmējs par šādu atcelšanu nekavējoties paziņos klientam.

4. Ja līgums tiek noslēgts elektroniski, uzņēmējs veiks atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai nodrošinātu datu elektronisku pārsūtīšanu, kā arī nodrošinās drošu tīmekļa vidi. Ja klients var norēķināties elektroniski, uzņēmējs šajā nolūkā ievēros atbilstošus drošības pasākumus.

5. Ja pēc līguma pieņemšanas izrādās, ka klients ir sniedzis nepareizu informāciju, uzņēmējam ir tiesības izpildīt savas saistības tikai pēc pareizu ziņu saņemšanas.

6. Uzņēmējs saskaņā ar normatīvajiem aktiem var izpētīt, vai klients var izpildīt savas maksājumu saistības, kā arī izpētīt visus faktus un faktorus, kas ir svarīgi, lai atbildīgi noslēgtu distances līgumu. Ja, pamatojoties uz šo izpēti, uzņēmējam ir nopietns pamats neslēgt līgumu, viņam ir tiesības noraidīt pasūtījumu vai pieteikumu, norādot iemeslus vai pievienot īpašus nosacījumus. Ja uzņēmējs, pamatojoties uz izpēti, noraida pieprasījumu vai tam pievieno īpašus nosacījumus, klients tiks informēts par to ne vēlāk kā 3 dienas pēc līguma noslēgšanas.

6. punkts - Cenas

1. Visas cenas, kas minētas uzņēmēja vietnē un citos uzņēmēja materiālos, ietver PVN (ja vien nav norādīts citādi) un, ja vietnē nav norādīts citādi, ir iekļautas citas piemērojamās izmaksas.

2. Pretēji iepriekšējam punktam, uzņēmējs par mainīgām cenām var piedāvāt tādus produktus vai pakalpojumus, kuru cenas ir saistītas ar finanšu tirgus svārstībām, kuras uzņēmējs nevar ietekmēt. Šī saikne ar svārstībām un fakts, ka norādītās cenas ir mērķa cenas, tiks norādīti piedāvājumā.

3. Uzņēmējs var mainīt cenas 2 nedēļas pēc līguma noslēgšanas. Klientiem, kuri nepiekrīt izmaiņām, ir tiesības lauzt līgumu, ja uzņēmējs par to nemaksā.

4. Papildu izmaksas, piemēram, maksa par piegādi un maksājumu izmaksas tiks minēti vietnē un tiks parādīti pasūtīšanas procesā.

7. punkts - Līguma izpilde un papildu garantija

1. Uzņēmējs garantē, ka piegādātie produkti un pakalpojumi atbilst līgumam, saprotot, ka nelielas nozarē pieļautās novirzes attiecībā uz noteiktiem izmēriem, svaru, daudzumu, krāsas izmaiņām un nelielām savstarpējām krāsu novirzēm utt. netiek uzskatītas par trūkumiem.

2. Klientam ir jāpārbauda saņemtās preces piegādes brīdī, un klientam jāpārbauda, vai piegādātās preces atbilst līguma nosacījumiem. Tas ietver:

- vai ir piegādātas pareizās preces;

- vai piegādātās preces daudzuma un skaita ziņā atbilst norunātajam;

- vai piegādātās preces atbilst prasībām, kuras var izvirzīt normālai lietošanai un / vai komerciāliem mērķiem.

Redzamu defektu vai trūkumu gadījumā klientam par tiem jāpaziņo uzņēmējam 14 dienu laikā pēc piegādes. Ja tiek atklāti neredzami defekti vai trūkumi, klientam par tiem jāziņo uzņēmējam vēlākais 14 dienu laikā pēc tam, kad viņš tos atklāja. Ja klients to nedara, viņam vairs nav tiesību uz jebkādu remontu, maiņu, kompensāciju un / vai naudas atmaksu par šiem defektiem.

3. Ja uzņēmējs sūdzību uzskata par pamatotu, attiecīgie produkti pēc apspriešanās ar klientu tiks salaboti, nomainīti vai (daļēji) atmaksāti. Tādējādi uzņēmējs var novirzīt klientu pie ražotāja vai piegādātāja.

8. punkts - Piegāde un izpilde

1. Atbilstoši tam, kas šajā sakarā ir noteikts šo noteikumu un nosacījumu 3. punktā, uzņēmējs ar atbilstošu ātrumu izpildīs pieņemtos pasūtījumus.

2. Uzņēmējam ir tiesības piesaistīt trešās personas, ja tas nepieciešams līgumā noteikto pienākumu veikšanai.

3. Norādītie piegādes termiņi ir jāinterpretē kā pienākums veikt saprātīgas pūles, un tie tiek uzskatīti par aptuveniem. Uzņēmējs var brīvi izvēlēties pārvadātāju. Izņemot gadījumus, kad pārdevējs ir izdarījis tīšu vai apzinātu neapdomību, piegādes laika pārsniegšana klientam nekad nedod tiesības uz jebkāda veida kompensāciju.

4. Uzņēmējs patur tiesības piegādāt pārdotos produktus pa daļām.

5. Produktu sabojāšanas un / vai nozaudēšanas risks gulstas uz uzņēmēju līdz piegādes brīdim klientam, ja vien nav skaidri norunāts citādi. Ja klients piekrīt pieņemt produktus, risks tiek nodots, nododot produktus.

6. Ja klients vai tā izraudzīta trešā persona nav paredzētajā piegādes adresē norunātajā laikā, lai saņemtu produktus, uzņēmējam ir tiesības produktus paņemt atpakaļ. Konsultējoties ar klientu, uzņēmējs par papildu samaksu var piedāvāt produktus klientam citā laikā un / vai dienā. Ja izrādās, ka piegāde nav iespējama, maksājuma saistības netiks atceltas un visas papildu izmaksas, ieskaitot atgriešanas izmaksas, tiks iekasētas no klienta.

9. punkts - Paplašināti darījumi: ilgums, izbeigšana un pagarināšana

Izbeigšana

1. Klients vienmēr var izbeigt līgumu, kas noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir paredzēts produktu, digitālā satura vai pakalpojumu regulārai piegādei saskaņā ar izbeigšanas noteikumiem un uzteikuma termiņu, kas nepārsniedz divus mēnešus.

2. Klients vienmēr var izbeigt līgumu, kas noslēgts uz noteiktu laiku un ir paredzēts produktu (ieskaitot elektrību), digitālā satura vai pakalpojumu regulārai piegādei, noteiktā perioda beigās, ievērojot šim mērķim paredzētos izbeigšanas noteikumus un paziņojuma termiņu, kas nepārsniedz divus mēnešus.

3. Klients var rakstiski lauzt iepriekšējos punktos minētos līgumus.

Pagarināšana:

4. Līgums, kas noslēgts uz noteiktu laiku un paredzēts produktu (ieskaitot elektrību), digitālā satura vai pakalpojumu regulārai piegādei, tiks automātiski pagarināts uz to pašu noteikto periodu.

5. Minētie uzteikuma periodi attiecas arī uz uzņēmēju.

10. punkts - Maksājums

1. Klienta pienākums ir samaksāt uzņēmējam pasūtīšanas laikā un ar vietnē norādītajiem maksājuma veidiem. Uzņēmējs var brīvi piedāvāt dažādas norēķinu metodes, kuras laiku pa laikam var mainīties. Ciktāl nav noteikts citādi, klientam ir pienākums samaksāt 14 dienu laikā pēc piegādes.

2. Ja klients laicīgi nepilda savas maksājuma saistības, par tām nekavējoties atbild likums, nepieprasot paziņojumu par saistību neizpildi. Uzņēmējam ir tiesības palielināt maksājamo summu ar likumā noteikto procentu likmi, un uzņēmējs ir tiesīgs iekasēt no klienta ārpustiesas piedziņas izdevumus, kas viņam radušies.

11. punkts - Īpašumtiesību saglabāšana

1. Piegādātās preces paliek uzņēmēja īpašumā, līdz klients pilnībā samaksā apmaksājamo summu.

12. punkts - Atbildība

1. Ievērojot tīšu vai rupju nolaidību, uzņēmēja kopējā atbildība pret klientu pārkāpuma dēļ, kas attiecināms uz līguma neizpildi, aprobežojas ar kompensāciju, nepārsniedzot maksimālo summu, kas paredzēta šim līgumam (ieskaitot PVN). Ilgtermiņa līguma gadījumā minētā atbildība aprobežojas ar summas atlīdzināšanu, kuru klients uzņēmējam bija parādā 3 mēnešus pirms notikuma, kas izraisīja zaudējumus.

2. Uzņēmējs neuzņemas atbildību pret klientu par netiešu kaitējumu, tostarp, bet ne tikai, no tā izrietošiem zaudējumiem, peļņas zaudēšanu, zaudētiem ietaupījumiem, datu zudumiem vai zaudējumiem uzņēmējdarbības pārtraukšanas dēļ.

3. Klients atlīdzina uzņēmējam jebkādas prasības attiecībā uz trešajām personām, izņemot gadījumus, kad uzņēmējs vai uzņēmēja likumīgais direktors ir izdarījis tīšu vai apzinātu neapdomību.

4. Iepriekšējie punkti neattiecas uz zaudējumiem, kas klientam radušies, pārdodot no uzņēmēja nopirktus kļūdainus produktus, ja klienta klienti apņemas pret viņiem vērsties tiesā.

5. Ja vien līguma izpilde noteikti nav iespējama, uzņēmēja atbildība par līgumsaistību pārkāpumu var rasties tikai tad, ja klients nekavējoties rakstiski informē uzņēmēju norādot saprātīgu laika posmu, lai novērstu saistību neizpildi, un izpildītājs arī turpmāk nespēj pildīt savus pienākumus. Paziņojumā par defektu jāiekļauj pēc iespējas pilnīgāks un detalizētāks defekta apraksts, lai uzņēmējam būtu iespēja atbilstoši reaģēt.

6. Jebkuru tiesību uz kompensāciju nosacījums ir tāds, ka klients uzņēmējam vienmēr pēc iespējas ātrāk ziņo rakstiski, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc bojājuma atklāšanas. Uz bojājumiem, par kuriem uzņēmējs nav uzzinājis šajā laika posmā, kompensācija neattiecas, ja vien klients nevar pierādīt, ka nevarēja ziņot par bojājumiem agrāk.

7. Nepārvaramas varas gadījumā uzņēmējam nav pienākuma atlīdzināt klientam nodarītos zaudējumus.

13. punkts - Sūdzību procedūra

1. Uzņēmējam ir pietiekami reklamēta sūdzību procedūra, un viņš izskatīs sūdzību saskaņā ar šo sūdzību procedūru.

2. Sūdzības par līguma izpildi jāiesniedz uzņēmējam, pilnībā un skaidri aprakstītas un saprātīgā termiņā pēc tam, kad klients ir konstatējis trūkumus.

3. Uz uzņēmējam iesniegtajām sūdzībām tiks atbildēts 14 dienu laikā, skaitot no saņemšanas dienas. Ja sūdzībai nepieciešams iepriekš paredzams ilgāks izskatīšanas laiks, uzņēmējs 14 dienu laikā atbildēs ar saņemšanas apstiprinājumu un norādi, kad klients var gaidīt plašāku atbildi.

14. punkts - Strīdi

1. Uzņēmēja un klienta līgumus, uz kuriem attiecas šie noteikumi un nosacījumi, reglamentē tikai Nīderlandes likumi.

2. Jebkurus strīdus, kas var rasties no līguma un kurus nevar atrisināt mierizlīgumā, var iesniegt vienīgi Oost-Brabant, Hertogenbošas apgabala tiesā. Tas ir pakļauts tiktāl, ciktāl obligātie jurisdikcijas noteikumi ierobežo šo izvēli. Uzņēmējs un klients var atrisināt strīdus, izmantojot saistošu padomi vai šķīrējtiesu.

 

vidaXL mājas lapas lietošanas noteikumi

Versija: 2020-06-01

Satura rādītājs

1. pants – Jēdzieni 

2. pants - Pielietojamība 

3. pants – Lietotāja konts 

4. pants – Mājas lapas lietošanas noteikumi 

5. pants – Pasūtījumi 

6. pants - Izsoles 

7. pants - Atsauksmes 

8. pants – Konta slēgšana un tīmekļa vietnes funkcionalitāte 

9. pants – Privātums un personīgā informācija 

10. pants – Intelektuālais īpašums un trešo pušu informācija 

11. pants – Atbildība 

12. pants – Dažādi 

1. pants – Jēdzieni

  • Konts: Lai veiktu pasūtījumus, piedalītos izsolēs un atstātu atsauksmes, lietotājam ir jāizveido konts.
  • Trešās puses pārdevējs(i): Trešā persona, kas piedāvā lietotājiem dažādus produktus izmantojot mājas lapu.
  • Lietotājs: Ikviens mājas lapas apmeklētājs.
  • Lietošanas noteikumi un nosacījumi: Šie vidaXL mājas lapas lietošanas noteikumi
  • Atsauksme: Ikviens lietotājs var atstāt atsauksmi par vidaXL, mājas lapu un / vai trešās puses pārdevēju(iem). 
  • Izsole: Izsoles, kas tiek veiktas vidaXL mājas lapā.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. galvenais birojs in (5928 SK) Venlo, Mary Kingsleystraat 1.
  • Mājas lapa: tīmekļa vietne, kas atrodas zem adreses vidaxl.nl vai jebkura cita mājaslapa, URL vai programma ko izstrādājis vidaXL.

2. pants – Pielietojamība

  1. Šie noteikumi un nosacījumi ir piemērojami jebkurai mājas lapai, tostarp konta izmantošanai.
  2. Laika gaitā vidaXL patur tiesības labot šos noteikumus. Rediģētie lietošanas noteikumi stājas spēkā, tiklīdz tie ir publicēti mājas lapā. Šī iemesla dēļ, mēs iesākam regulāri pārbaudīt lietošanas noteikumus un nosacījumus. noteikumus.

3. pants – Lietotāja konts

  1. Lai veiktu pasūtījumus, piedalītos izsolēs un atstātu atsauksmes ir nepieciešams izveidot kontu. Lietotājs var izveidot kontu ievadot nepieciešamo informāciju tiešsaistes formā, kas atrodas mājas lapā. Šo formu vari atrast zem uzraksta “Jauns lietotājs?”.
  2. Lai izveidotu jaunu kontu, lietotājiem jābūt:
    1. vismaz 18 gadus veciem brīdī, kad konts tiek izveidots:
    2. derīgai e-pasta adresei.
  3. Pēc tam, kad konts ir ticis izveidots, lietotājs saņems apstiprinājuma e-pastu. Kad tas tiek izdarīts, lietotājs var ieiet savā kontā ievadot e-pasta adresi un izvēlēto parole.
  4. E-pasta adrese var tikt izmantota tikai viena konta reģistrēšanai. Konts ir stingri personisks, nav nododams citām personām un ir saistīts ar lietotāju, kas izveidoja šo kontu.
  5. Lietotājam ir jāpārliecinās, ka kontā ievadītā informācija jebkāda veida komunikācijā ar vidaXL ir precīza, pilnīga un aktuāla. Nepieciešamības gadījumā, lietotājs var mainīt personīgo informāciju savā kontā.
  6. Lietotājam nepieciešams saglabāt paroles konfidencialitāti un jāveic atbildīgie pasākumi, lai novērstu neatļautu paroles vai konta izmantošanu no trešajām personām.
  7. Lietotājam ir pienākums nekavējoties ziņot vidaXL par paroles nozaudēšanu, zādzību vai (iespējams) ļaunprātīgu vai neatļautu paroles un / vai konta izmantošanu, ko veic trešās puses personas. Līdz brīdim, kas informācija tiks nodota vidaXL, lietotājs pats ir atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies nesankcionētas paroles un / vai konta izmantošanas rezultātā.
  8. Ja vidaXL atklāj, vai ir pamats aizdomām par nesankcionētu lietotāja konta izmantošanu no trešajām personām, vidaXL patur tiesības nekavējoties bloķēt attiecību kontu un atgūt vidaXL radītos zaudējumus. vidaXL patur tiesības saukt pie atbildības par zaudējumiem, kurus ir radījis lietotājs.

4. pants – Mājas lapas lietošanas noteikumi

  1. Lietotājs garantē, ka viņa vai viņas nodotā informācija ir precīza, pilnīga un uzticama. vidaXL patur tiesības pārbaudīt iesniegtās informācijas pareizumu un dzēst lietotāja informāciju, kas ir nepareiza vai tās precizitāte nav pierādāma.
  2. Lietotājs nav tiesīgs:
    • traucēt mājas lapas darbībai vai izmantot programmatūru, kas varētu kaitēt mājas lapas darbībai;
    • uzsākt vai veicināt darbības, kas ierobežo vai liedz izmantot mājas lapu citiem interneta lietotājiem;
    • izlikties par citu lietotāju.
  3. Lietotājs nav tiesīgs Ja nav sniegta rakstiska vidaXL atļauja, tad lietotājs nav tiesīgs kopēt vai darīt pieejam (deep-linking vai citādi) mājas lapu vai jebkuru tās daļu.

5. pants – Pasūtījumi

  1. vidaXL vispārīgie lietošanas noteikumi un nosacījumi un vidaXL preču atgriešanas noteikumi ir piemērojami visiem pasūtījumiem, kas veikti caur vidaXL mājaslapu. Lietotājs piekrīt lietošanas un preču atgriešanas noteikumiem brīdī, kad tiek izveidots konts.
  2. Visiem pasūtījumiem no trešās puses pārdevējiem, kas veikti caur mājas lapu var tikt piemēroti lietošanas un preču atgriešanas noteikumi. Tos var atrast trešās puses pārdevēja(u) lapā. Ja trešās puses pārdevējs(i) nav nodrošinājis atsevišķus noteikumus un / vai preču atgriešanas noteikumus, tad konkrētais pasūtījums tik pakļauts vidaXL vispārīgajiem noteikumiem.

6. pants - Izsoles

  1. vidaXL izsoļu noteikumi ir piemērojamo dalībai izsolēs, kas veiktas vidaXL mājaslapā. Lietotājs piekrīt šiem noteikumiem brīdī, kad tiek izveidots konts vai vismaz tad, kad lietotājs pirmo reizi piedalās izsolē.
  2. Lietotājs nekādā veidā nav tiesīgs negatīvi ietekmēt solīšanu.

7. pants - Atsauksmes

  1. Pēc pirkuma veikšanas mājas lapā, lietotājs var tikt aicināts novērtēt vidaXL, mājaslapas vai / un trešās puses pārdevēju atstājot atsauksmi. vidaXL patur tiesības, bet ne par pienākumu izvietot atsauksmi mājas lapā vai publicēt to jebkurā citā veidā, norādot vārdu, dzīvesvietu, datumu, kad lietotājs iesniedza atsauksmi.
  2. Gadījumā, ja trešā persona ievāc atsauksmi vidaXL vārdā, tad tā tiek pakļauta vispārīgajiem noteikumiem un / vai lietošanas noteikumiem.
  3. vidaXL patur tiesības nepublicēt vai izdzēst atsauksmi no mājas lapas, ja trešās puses pārdevējs spēj pierādīt:
    • pārkāpj piemērotos likumus un noteikumus;
    • pārkāpj sabiedriskās kārtības un uzvedības normas;
    • ir tikai produkta pārskats;
    • neattiecas uz trešās puses pārdevēju;
    • satur trešās puses personīgu informāciju 
    • satur URL vai reklāmu;
    • ir maldinošs.

8. pants – Konta slēgšana un tīmekļa vietnes funkcionalitāte

  1. vidaXL patur tiesības noraidīt lietotāja konta izveidi vai bloķētu to, ja tam par pamatu ir viens no šiem iemesliem:
    • nesakcionēta un ļaunprātīga konta un / vai mājas lapas lietošana;
    • izsoļu noteikumu neievērošana;
    • vispārīgo noteikumu neievērošanā kas veikta starp lietotāju un vidaXL vai / un trešās puses pārdevēju(iem).
  2. Papildus tam, vidaXL patur tiesības ierobežot, atteikt vai uz laiku bloķēt kontu, ja tiek veiktas kādas no šīm darbībām. Skat. 8.1 pantu.
  3. Visos gadījumos, vidaXL patur tiesības pārtraukt veidot vai labot dažādas mājas lapas funkcijas.

9. pants – Privātums un personīgā informācija

  1. Personīgā informācija, ko lietotājs ir iesniedzis vidaXL, piemēram, vārds, adrese, telefona numurs un epasts tiek apstrādāta vidaXL failos un ir vidaXL īpašums. Šī informāciju izmantos vidaXL, lai pārvaldītu kontu un izsoles, apstrādātu pasūtījumus, piegāde, rēķinus un iespējams pielietotu to starp trešās puses pārdevējiem.
  2. Autorizējoties savā kontā, lietotājs jebkurā brīdī var piekļūt, mainīt vai paplašināt savu personīgo informāciju.
  3. Principā vidaXL nepiegādās informāciju trešajām personām, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams, lai izpildītu saistības ar lietotāju. Piemēram, vidaXL nodos lietotāja vārdu, adresi, e-pasta adresi un telefona numuru trešās puses pārdevējiem tikai gadījumos, kad tas ir nepieciešams pasūtījuma izpildei. Komunikācija starp lietotāju un trešās puses pārdevēju tiek apstrādāta vidaXL saziņas sistēmā. Saraksta tiek saglabāta vidaXL serveros un vidaXL to var izmantot, lai:
    • palīdzētu lietotājam un / vai trešās puses pārdevējam gadījumos, kad rodas jautājumi un / vai problēmas
    • izvērtētu vai trešās puses pārdevējs ir izpildījis savas saistības; 
    • analizētu procesa uzlabojumus.
  4. Mājas lapa izmanto sīkdatnes. Tās tiek izmantotas, lai atcerētos lietotāja ievadītos datus. Turklāt, trešās puses sīkdatnes ir izvietotas mājas lapā.
  5. Lietotājs savā interneta pārlūkā var uzstādīt, ka mājas lapas apmeklējuma laikā tas nenodot sīkdatnes. Tas ir iespējams, bet šādos gadījumos lietotājs nevarēs izmantot visas mājas lapas sniegtās priekšrocības un piekļūt noteiktām mājas lapas daļām, piemēram, kontam.
  6. vidaXL patur tiesības uzglabāt informāciju, kas attiecas uz apmeklētāja uzvedību mājas lapā (izmantotā IP adrese un citas lietas), kad rodas aizdomas par ļaunprātīgu un nelikumīgu mājas lapas un / vai konta izmantošanu.
  7. Vairāk informācijas par lietotāja personīgo informāciju un sīkdatņu izmantošanu var atrast vidaXL privātuma politikas sadaļā, kas ir atrodama mājas lapā.

10. pants – Intelektuālais īpašums un trešo pušu informācija

  1. Ja vien nav norādīts citādi, visas tiesības, ieskaitot autortiesības un citas mājas lapas intelektuālā īpašuma tiesības pieder vidaXL, tiktāl, ja trešās personas vai licences īpašnieki kas padara informāciju pieejamu.
  2. Lietotājs ir tiesīgs konsultēties (par sniegto informāciju) ar mājas lapu un veikt personīgās informācijas kopiju, piemēram, saglabājot vai izdrukājot to. Jebkura cita izmantošana, piemēram, mājas lapas reproducēšana (tās daļu), uzglabāšana uz atsevišķa servera vai savienojumu veidošana (hyperlinks un deeplinks), bez rakstiskas vidaXL atļaujas ir kategoriski aizliegta.
  3. Mājas lapā redzamo informāciju daļēji nodrošina trešās puses, piemēram, trešās puses pārdevēji un citi lietotāji (atstājot atsauksmes). vidaXL nevar tikt saukta pie atbildības par radītajiem zaudējumiem nepareizas, neprecīzas vai nepareizas informācijas gadījumos, ko mājas lapai sniegusi trešā puse.
  4. Mājas lapa satur saites uz ārējām interneta lapām. vidaXL nevar tikt saukta pie atbildības par šo mājas lapu saturu, uz kuru tā noved.

11. pants – Atbildība

  1. Lietotājs apzinās, ka pasūtījumos, kas tiek veikti ar trešās puses pārdevēju(iem), ka pirkuma līgums tiek veikts starp lietotāju un trešās puses pārdevēju(iem) un vidaXL nenostājas nevienā pusē.
  2. vidaXL nav pienākums pārbaudīt trešās puses pārdevēju preču skaitu, kvalitāti vai kapacitāti, kas tiek piedāvātas mājas lapā un nevar tikt saukta pie atbildības par nekādiem zaudējumiem, kas rodas no fakta, ka norādītā informācija izrādījusies nepareiza vai nepilnīga.
  3. Ja vidaXL atbildība par zaudējumiem tiek pierādīta, tas šī atbildība ir visos gadījumos ierobežota līdz attiecīgā produkta cenai, kuru rēķinā norādījis trešās puses pārdevējs.
  4. vidaXL atbildība visos gadījumos ir līdz summai, ko vidaXL kompensēs radušos domstarpību gadījumā.

12. pants – Dažādi

  1. Ja viens vai vairāki no šiem lietošanas noteikumiem kļūs nesaistoši, neizpildāmi vai spēkā neesoši, citas atrunas / punkti paliks spēkā pilnā apmērā. Šādos gadījumos vidaXL aizstās novecojušos noteikumus ar jaunu atrunu.
  2. Mājas lapas, konta un šie lietošanas noteikumi pilnībā piemērojami Nīderlandes tiesību aktiem un likumiem.

 


Pielikums ( i)

Noteikumi un nosacījumi

Preču atgriešanas politika

Privātuma un sīkfailu paziņojumu