Piedāvājumi 24/7
Bezmaksas piegāde
Apmaksa piegādes brīdī
Kāpēc izvēlēties vidaXL?
Atrodiet labākos piedāvājumus un produktus ar atlaidēm katru dienu vietnē vidaXL!
Baudiet bezmaksas piegādi uz mājām visām precēm - lielām vai mazām!
Vietnē vidaXL jums nav jāgaida, lai iegādātos jūsu iecienītāko produktu - saņemiet to tagad un maksājiet piegādes brīdī!
Populāri meklējumi
Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs.
Šī antīkā izskata senās Grieķijas aizsargķivere, kas radīta iedvesmojoties no Spartas karotāju kultūras, ir praktisks mākslas darbs, tādēļ lieliski piemērota izstādīšanai jebkura vēsturnieka mājās.
Šī aizsargķivere ir precīza oriģinālās grieķu karotāju ķiveres kopija. Tā ir izgatavota no 18 gabarītu tērauda, tādēļ ir ļoti izturīga un lieliski saskanēs ar bruņinieka tērpu. Bruņucepure var kalpot arī kā skaista dekorācija.
Šī vēsturiskā mākslas darba kopija ataino spartiešu karavīru nerimstošo garu. Tā būs lieliska dāvana jūsu militārajam draugam, ģimenes loceklim vai ikvienam, kuram nav svešs smags darbs.
Pieņemot sīkdatnes, jūs piekrītat, ka vidaXL izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu tīmekļa vietnes pieredzi, piemēram, rādot atbilstošus produktus un ieteikumus. vidaXL ir arī vairāki partneri, kas prasa datu nosūtīšanu, lai apstiprinātu pārdošanu vai nodrošinātu mērķtiecīgas reklāmas. Sīkākai informācijai skatiet mūsu privātuma un sīkdatņu paziņojumu.
Vēlaties zināt vairāk?
Svarīgākās sīkdatnes Sīkdatnes, kas ir svarīgas mājaslapas funkcionalitātei. Piemēram, jūsu iepirkumu grozam un vēlmju sarakstam.
Analītiskās sīkdatnes Šīs sīkdatnes mums ļauj uzskaitīt apmeklējumus un plūsmas avotus, lai mēs varētu aprēķināt un uzlabot mūsu lapas darbību. Tās mums palīdz uzzināt, kuras lapas ir populārākās un nepopulārākās, kā arī redzēt, kā apmeklētāji pārvietojas lapā. Visa sīkdatņu apkopotā informācija ir anonīma. Ja jūs neatļaujat šīs sīkdatnes, mēs nezināsim, kad esat apmeklējis mūsu vietni, un mēs nevarēsim uzraudzīt tās darbību.
Mārketinga sīkdatnes Mārketinga sīkdatnes tiek izmantotas, lai izsekotu apmeklētāju dažādās vietnēs. To mērķis ir rādīt reklāmas, kas ir atbilstošas un saistošas konkrētam lietotājam, un tādējādi vērtīgākas publicētājiem un trešās puses reklāmdevējiem.