Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Jums ir iespēja atcelt savu pasūtījumu, izmantojot sadaļu Mans Konts. Šeit ir kā:

  1. iet uz Mans Konts > Pasūtījumu Vēsture > Pasūtījuma Detaļas;
  2. Noklikšķiniet uz Atcelt Produktu(s);
  3. Izvēlieties produktus, ko vēlaties atcelt;
  4. Apstipriniet savu izvēli;
  5. Izvēlieties atcelšanas iemeslu;
  6. Apstipriniet atcelšanu.

Ja jums nav vidaXL konta, izmantojiet mūsu tērzēšanas robotu, lai atceltu savu pasūtījumu:

 

Pasūtījumus var atcelt 60 līdz 90 minūšu laikā pēc to veikšanas. Ja jūsu pasūtījums jau ir nosūtīts, jums no tā jāatsakās piegādes brīdī un jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot kādu no šīm pogām.

 

Vai jūsu pasūtījums ir atcelts?

Ļoti retos gadījumos mēs nevaram piegādāt produktu, un mums jāatceļ pasūtījums. Visizplatītākie iemesli ir:

  • Prece nav noliktavā;
  • Mūsu pārdevējs nevarēja apstiprināt jūsu pasūtījumu;
  • Adreses informācija ir neskaidra vai nepareiza.

Vēlaties zināt vairāk par pasūtījumiem vietnē vidaXL? Lasiet mūsu saistītos rakstus: