Tālruņa zvanu ierakstīšanas politika

Kad jūs zvanāt Klientu apkalpošanas centram, mēs varam ierakstīt jūsu zvanu. Šajā rakstā jūs atradīsiet visu informāciju par mūsu tālruņa zvanu ierakstīšanas politiku.

 

>Kāpēc jūs ierakstāt zvanus?

Mēs veicam zvanu ierakstus kvalitātes uzraudzības un novērtēšanas nolūkos. Mūsu mērķis ir nodrošināt to, lai sazinoties ar mums, izmantojot tālruni vai citos veidos, jūs saņemtu kvalitatīvu pakalpojumu.

 

>Vai es varu atteikties no ierakstīšanas?

Jā, zvana sākumā jums tiks lūgts pieņemt vai noraidīt ierakstīšanu. Ja jūs noraidīsiet ierakstīšanu, ieraksts tiks apturēts un viss iepriekš ierakstītais tiks nekavējoties izdzēsts.

 

>Cik ilgi jūs glabājiet ierakstītos zvanus?

Mēs saglabājam ierakstus 21 dienu laikā, sākot no dienas, kad notika ierakstīšana.

 

>Kurā valstī jūs glabājat ierakstītos zvanus?

Ieraksti tiek glabāti datu bāzē, kas atrodas Vācijā.

 

>Kādas ir manas tiesības attiecībā uz šiem ierakstiem?

Jums ir šādas tiesības: tiesības būt informētam, tiesības uz piekļuvi, tiesības uz labojumiem, tiesības tikt aizmirstam, tiesības ierobežot. tiesības uz datu pārnesamību, tiesības netikt pakļautam lēmumam, kas balstīts tikai uz automatizētiem līdzekļiem, tiesības iebilst un tiesības atsaukt savu piekrišanu. Sīkākai informācijai par to, ko šīs tiesības nozīmē, lūdzu, apskatiet mūsu tālruņa zvanu ierakstīšanas politiku.

 

Vēlaties izlasīt mūsu tālruņa zvanu ierakstīšanas politiku? Noklikšķiniet šeit.